annas2

Konsumentkontakt

Dina synpunkter är viktiga för oss eftersom vi alltid strävar efter att erbjuda bästa tänkbara produkter.

Har du köpt en produkt du inte är nöjd med?

Kontakta i första hand butiken där produkten är köpt eller klicka på reklamationsknappen nedanför och fyll i formuläret så behandlas ditt ärende snarast möjligt. 

Du kan även fylla i formuläret om du har frågor om eller synpunkter på våra produkter. Vänligen skicka inte in flera formulär i samma ärende då detta endast förlänger svarstiderna.

Konsumentkontakt

Telefon nr: 08-448 70 89
Öppet måndagar och onsdagar 09.00-12.00

Tyvärr kan Konsumentkontakt inte svara på frågor som gäller utbud eller pris i enskilda butiker. Du hittar alla de vanligaste frågorna och svaren kring våra produkter under rubriken Frågor & Svar.


Cookies

Webbkakor hjälper oss att förbättra din användarupplevelse samt ger oss underlag till förbättring och vidareutveckling av hemsidan.

Läs gärna vår personuppgiftspolicy. Om du samtycker till vår användning, välj Tillåt alla. Om du vill ändra ditt val i efterhand hittar du den möjligheten i botten på sidan.